Stručna praksa 3 – Alati

Uključene obrazovne institucije

Univerzitet umetnosti i Matematički fakultet Univerziteta u Beogradu

Dostupan u okviru programa

Master 4.0: Umetnost i dizajn video-igara Izborni

Praktično usvajanje znanja neophodnih za samostalno osmišljavanje i realizaciju projekta u alatima za razvoj video igara od veba, preko desktop platformi, konzola, virtuelnih realnosti i mobilnih uređaja (Unity).

Studenti ovladavaju celokupnim procesom kreiranja interaktivnig projekta, od osnovne postavke do finalnog eksportovanja za različite upotrebe i platforme.

1-3. Prvi Unity projekat, upoznavanje sa okruženjem, pipeline od početnih postavki do eksportovanja prvog projekta.
4. Integracija aseta. Modeli, rekviziti, okruženje (environment), animacija priprema za integraciju u Unity-iju.
5-8. Razvoj strukture igre, planiranje toka igre, dizajniranje strukture interfjesa (UI), ulazni podaci od igrača, kretanje karaktera, kiranje osnovne interakcije.
9-12. Kreiranje nivoa i progresije igre. Atributi karaktera. Unapređenje neprijatelja. Čuvanje poena. Kodiranje pobede i poraza.
13. Postprodukcija i specijalni efekti. Audio efekti.
14. Finalni razvoj igre i priprema za različite platforme. Optimizacija.
15. Virtuelna realnost.