3D animacija

Uključene obrazovne institucije

Univerzitet umetnosti i Matematički fakultet Univerziteta u Beogradu

Dostupan u okviru programa

Master 4.0: Umetnost i dizajn video-igara Obavezni

Kratki program studija: 3D dizajn za video-igre obavezni

Usvajanje i praktična/umetnička primena znanja iz oblasti 3D animacije – od generalnih animacijskih postupaka svojstvenih za sve vidove animacije do specifičnih za 3D softvere. Celovito poznavanje procesa realizacije 3D animirane sekvence, kroz izbor adekvatne tehnologije za osmišljenu ideju.

Sudenti ovladavaju ključnim principima digitalne animacije, razumeju opštu logiku 3D animacije i osposobljeni su da ih primenjuju i razvijaju u različitim postupcima i tehnološkim uslovima. Ralizacija kratke 3D animirane sekvence.

1-3. Osnove animacije (ekstremi, preterivanje, linija pokreta, faze pokreta, ciklusi, ubrzavanje i usporavanje, tajming);
4.Postavljanje i podešavanje ključnih frejmova. Animativni parametri;
5. Editori za animaciju (Graph editor, Dope Sheet, Outliner). Breakdown keys, Set-driven keys;
6. Animacija objekata po putanji (Motion paths). Ghost,Constraints;
7. Deformeri;
8. Blendshape deformer. Priprema oblika za vokalizaciju;
9-10. Vokalizacija. Animacija izraza lica;
11. Virtuelni skelet. Skining.
12. Ciklična animacija. Vežba: ciklično kretanje (hod, let ptice i sl.);
13. Animacija kamere i svetla. Osnove kadriranja;
14-15. Rad na finalnom projektu, konsultacije, kritičke radionice.