Master 4.0 studije omogućile su studentima sticanje performansi neophodnih za poslovanje na digitalnom tržištu. Predmeti iz oblasti kao što su analiza podataka, bioinformatika, cloud computing, IoT, mašinsko učenje, veštačka inteligencija, VR, kao i menadžment, finansije, računovodstvo, marketing i preduzetništvo, pomažu studentima da lakše i efikasnije oforme svoj karijerni put.
Filtriraj po
Bioinformatika
Upoznavanje sa ključnim konceptima i problemima u savremenoj bioinformatici i genomici. Sticanje znanja o računarskim metodama za obradu i analizu bioloških podataka…
Razvoj igara
Upoznavanje sa osnovnim elementima Unity razvojnog okruženja koje se koristi za razvoj igara.
Internet marketing i društveni mediji
Cilj ovog kursa je da se studenti upoznaju sa Internet marketingom, poslovnim modelima nastupa na Internetu, da savladaju tehnike izrade Internet marketinga…
Kriptografija
Upoznavanje studenata sa različitim aspektima informacione bezbednosti. Razumevanje osnova kriptografije i sigurnosnih protokola. Obuka studenata za obavljanje poslova iz oblasti zaštite računarskih…
Virtuelna realnost
Upoznavanje studenata sa osnovnim principima računarske grafike, elementarnim i složenim transformacijama objekata u računarskom prostoru. Razrada osnovnih i naprednih modela upotrebe gotovih…
Preduzetništvo i organizacione kulture
U ovom kursu student će naučiti kako kreativna ideja može postati izvodljiva poslovna prilika, jer kurs vodi studente kroz ceo proces kreiranja…
Primene teorije igara u inženjerstvu i menadžmentu za Industriju 4.0
Cilj predmeta je usvajanje teorijskih i praktičnih znanja u oblasti primene teorije igara i tehnika modeliranja strateških odluka za probleme konflikata i…
Finansijske tehnologije
Cilj predmeta je da polaznicima približi osnovne principe, metode, tehnike i postupke po kojima savremene finansijske tehnologije menjaju finansijski sistem zasnovan na…
Elektronska trgovina
Cilj predmeta je upoznavanje studenata sa savremenim teorijskim i praktičnim aspektima elektronske trgovine, kao i sa arhitekturom e-trgovine, primenom savremenih tehnoloških rešenja,…
Veštačka inteligencija
Produbljivanje znanja o metodama i tehnikama veštačke inteligencije. Osposobljavanje studenata za rešavanje zahtevnih realnih i istraživačkih problema upotrebom metoda veštačke inteligencije.
Mašinska vizija
Cilj kursa je upoznavanje studenata sa metodama i tehnologijama koje se koriste u automatizovanim sistemima merenja i kontrole na osnovu obrade slike.…
Razvoj desktop aplikacija
Upoznavanje sa osnovnim elementima programiranja u jeziku C# i elementima .NET okruženja koji se koriste za izradu desktop korisničkih aplikacija.
Analiza velikih skupova podataka
Upoznavanje sa konceptom velikih i kompleksnih skupova podataka: osnovnim karakteristikama, tehnologijama i neophodnoj infrastrukturi za prikupljanje, čuvanje i obradu podataka. Poseban akcenat…
Analiza multimedijalnih podataka
Osnovni cilj predmeta je da studenti steknu teorijska i praktična znanja u oblasti analize sadržaja multimedijalnih podataka uključujući analizu govora, analizu slike…
Mašinsko učenje
Sticanje znanja rada algoritama mašinskog učenja, njihova implementacija u odabranom softverskom okruženju.
Marketing i prodaja u digitalnom okruženju
Cilj predmeta je da studente upozna sa transformacijama koje digitalne tehnologije donose marketingu i prodaji. Sticanje znanja za kreiranje digitalne marekting strategije.…
Industrijski internet stvari i sajber bezbednost
Cilj ovog kursa je da studenti steknu znanja i veštine neophodne za: – razvoj pouzdanog i bezbednog industrijskog interneta stvari, – projektovanje…
Distribuirani sistemi zasnovani na Blockchain tehnologiji
Osposobljavanje polaznika da se upoznaju sa trenutnim stanjem u oblasti blockchain tehnologija i razumeju specifičnosti distribuiranih sistema zasnovanih na blockchain arhitekturi.