Predmet razmatra koncepte interakcije čoveka i računara sa obe strane korisničkog interfejsa, uključujući ljudske faktore, analizu performansi, procese saznavanja, studije upotrebe, stilove…
Predmet razmatra koncepte interakcije čoveka i računara i projektovanje korisničkog doživljaja, kao i metode procene i tehnike koje se mogu koristiti tokom…
Osposobljavanje polaznika da u skladu sa opšteprihvaćenim metodama projektovanja programskih sistema definišu korisničke zahteve u domenu interakcije korisnika i sistema, izvrše analizu,…
Razumevanje i ovladavanje principima računarske 2D i 3D grafike, animacije i interakcije sa korisnikom. Savladavanje praktičnih veština programiranja grafičkih aplikacija, teoretskih osnova…
Razumevanje interakcije čovek-računar iz perspektive korisnika i razumevanje korisničkog iskustva sa posebnim osvrtom na kognitivne osobenosti (i ograničenja) korisnika. Upoznavanje sa kognitivnim…
Razumavanje koncepta multimedija i gradivnih blokova multimedija u kontekstu kreiranja interaktivnih multimedijalnih sistema. Upoznavanje sa komponentama interaktivnih multimedijalnih sistema, njihovim dizajniranjem i…
Ovaj sajt koristi kolačiće da bi vam pružio najbolje korisničko iskustvo. Koristeći ovaj sajt, prihvatate način na koji koristimo kolačiće definisan u Politici privatnosti.
OK