Programiranje za umetnike 1

Uključene obrazovne institucije

Univerzitet umetnosti i Matematički fakultet Univerziteta u Beogradu

Dostupan u okviru programa

Master 4.0: Umetnost i dizajn video-igara Obavezni

Upoznavanje sa osnovnim konceptima skript programiranja kroz programski jezik Pajton.

Studenti ovladavaju osnovnim tehnikama skript programiranja kroz programski jezik Pajton, sa akcentom na primene u razvoju igara. Studenti su osposobljeni da samostalno prave programe i razvijaju jednostavne algoritme važne u razvoju igara kao i da pomoću preporučene i druge literature samostalno dalje unapređuju svoja znanja u toj oblasti.

1. Računarstvo i programiranje; 2. Računarski sistemi; 3. Uvod u skript programiranje: skript jezici, programske biblioteke, programska okruženja; 4. Programski jezik Pajton: koncept, istorija, radno okruženje i izvršavanje koda; 5. Konsultacije; 6. Osnovni i složeni tipovi podataka, promenljive, izrazi i izračunavanja kroz svojstva oblika i boja, brzina i kretanja; 7. Uslovne kontrolne strukture kroz redosled iscrtavanja, izbor oblika i likova; 8. Iterativne kontrolne strukture, kroz nizove, interpolaciju i iscrtavanje složenih oblika; 9. Funkcije, kolekcije, biblioteke; 10. Konsultacije; 11. Modularnost: značaj i uloga modularnosti, ponovno korišćenje koda, stilovi; 12. Razvojna okruženja i komponentno programiranje; 13. Razvoj algoritama sa primenama u razvoju igara, primer jednostavne igre 1; 14. Razvoj algoritama sa primenama u razvoju igara, primer jednostavne igre 2; 15. Konsultacije