Aleksandar Milinčić

Šta radi partner u kompaniji?

piše: Aleksandar Milinčić, Vega IT Lambda

Kako izgleda jedan tvoj radni dan?

Moja pozicija partnera nema klasičan radni dan. Odnosno, ja tako doživljavam svoju ulogu. Zato bih krenuo od buđenja. 5AM club (ranoranilački) je moj izbor već desetak godina. Nakon čaše mlake vode sa limunom, uz prvu kafu sa dosta mleka, prelistavam mejlove. Ukoliko ima urgentnih, odgovaram. Ukoliko ima potrebe planiram i zakazujem sastanke na kojima bismo se pozabavili jednom od tema iz mejlova. Nakon toga, pola sata čitanja knjige i 45 minuta učenja grčkog jezika.

U kancelariju stižem oko 07.30. Kako većina kolega stiže na posao oko 09.00, imam vremena da se pozabavim temama koje zahtevaju posvećenost i mir. Prvi sastanak sa ostalim partnerima iz Niša je odmah ujutro. Nakon toga ulazim u kalendar da vidim raspored i tada krećem sa zakazanim sastancima. Neki se tiču uloge Delivery Managera, neki podrazumevaju učešće u regrutaciji i intervjuima sa kandidatima za posao. Zaista je širok spektar aktivnosti. Oko 17.00 časova napuštam kancelariju.

Kako izgleda okruženje u kom radiš?

Okružen sam ljudima. Sjajnim, posvećenim kolegama. Imamo sjajan radni prostor koji nam je velika podrška u kvalitetnom izvršenju zadataka koji su ispred nas. Trudim se da menjam radno mesto i na taj način dobijem priliku da budem u blizini kolega koji su na projektima, i da iz prve ruke budem u poziciji da vidim izazove sa kojima se kolege susreću na dnevnom nivou, kao i da im se nađem savetom kada je potrebno. Druga stvar koja mi padne na pamet kada pomislim na okruženje jeste zelenilo. Biljke u dvorištu koje nas dočekaju kada dođemo na posao, i biljke u kancelarijama koje nam prostor čine prijatnijim mestom za rad.

Koja sredstva za rad koristiš, odnosno koji hardver?

Prethodnih dvadesetak i više godina sam koristio Windows mašine na poslu. Mac Book koristim poslednjih godina kod kuće, pa sam se nedavno i na poslu prebacio na Mac Book Pro. Najveći benefit koji sam osetio u prvim danima korišćenja jeste baterija koja bukvalno može da izdrži ceo radni dan. Za nekoga ko menja konferencijske sale više puta dnevno, ovo je super benefit.

Koje softvere koristiš?

Kao i svaki menadžer okružen sam alatima za kolaboraciju. Mi u kompaniji koristimo Google Space i svi koristimo profesionalne Google naloge.

Dakle, Google Chat, Google Drive, Spredsheets i Slides. Naravno, i MS alati su tu, Office 365, MS Teams. Zoom naravno. Atlassian ekosistem sa svojim alatima koji služe za vođenje projekata (Jira, Confluence i Trello) su nam takođe vrlo važni i dosta se oslanjamo na njih. Naravno, kakva bismo mi bili softverska kompanija kada ne bismo imali svoja custom (koja smo sami razvili) rešenja. Ključ naše poslovne mašine jeste planiranje i tu se oslanjamo na rešenja koja smo sami razvili. Heartcount nam je vrlo koristian alat za praćenje zadovoljstva zaposlenih. 

Kako izgledaju projekti na kojima radiš?

Trenutno sam angažovan na jednom projektu kao Delivery ManagerProjekat je još u ranoj fazi razvoja, u fazi biznis analize i planiranja. U kompaniji verujemo da ćemo napraviti jedno sjajno rešenje.

Šta najviše voliš na svom poslu?

Najviše volim rad sa ljudima. To je i razlog zašto sam nakon decenije provedene u ulozi inženjera u razvoju softvera, odlučio da svoju karijeru usmerim više ka radu sa ljudima u istoj industriji. Vega IT zaista jeste kompanija koja svakome, nezavisno od godina iskustva, i pozicije, nudi konstantu priliku za lični napredak i razvoj. Biti u takvom okruženju jeste ogromna privilegija.