Tamara Rajić

animator, Playstudios

Oblast: gejming

Kada je odlučivala koju srednju školu će da upiše, Tamara je prelomila da će to biti društveno-jezički smer u gimnaziji, dok je za studije izabrala Animaciju u inženjerstvu na Fakultetu tehničkih nauka. Karijeru je započela u studiju koji radi na zaista raznovrsnim projektima — od filmova i reklama do videa u okviru zabavnih parkova. Ovakvi projekti za nju su bili su jako važan prvi korak, a jedan od najdražih projekata koji izdvaja je igrani film „The Quantum Devil” na kom je radila rig i animaciju karaktera dizajniranog po ugledu na biće Ktulu.

Rad na filmu bio je prekretnica nakon koje je prešla u gejming industriju i Playstudios u kom i trenutno radi. Bila je mentor za animaciju juniorima na svom prvom radnom mestu, kao i na AIESEC-ovom Game Jam-u. Sada želi da bude mentor jer u vreme kada je ona odlučivala šta želi da bude kada poraste i imala mnogo pitanja vezana za to kako izgleda jedan radni dan nekoga ko radi u gejming industriji, programa poput Karijere 4.0 nije bilo: „Znam koliko bi meni značilo da sam u tom trenutku imala mentorsku podršku i baš zbog toga želim da onima koji žele da zakorače u gejming industriju pružim odgovore na ta mnogobrojna pitanja.”

Pitamo Tamaru

Omiljeni predmet u srednjoj školi?

Veliki odmor.

Ko ti je bio uzor u srednjoj školi?

Zašto bih se ograničavala imanjem uzora? 😉

Najbolji savet za karijeru koji si dobiola (i od koga)?

„Ti kao profesionalac imaš obavezu da sebi obezbediš najbolji karijerni put.” — Mladen Đorđević, senior programer.

Šta te je najviše iznenadilo kada si počela da radiš?

Na fakultetu su nas učili da vrlo detaljno moramo da radimo i da fajlovi moraju da nam budu čisti i jasni i da sve tehnički mora da bude ispravno. Kada sam počela da radim videla sam da to nije uvek slučaj i da zbog kratkog vremena te stvari nekada i nisu baš takve.