Sava je završio Gimnaziju u Leskovcu, prirodno-matematički smer, a zatim i diplomirao na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu, smer Računarska tehnika i informatika.
Još krajem studija pridružuje se Nordeusu, prvenstveno učestvujući na prvom Nordeus Hakatonu. Kako je igrao igre još od osnovne škole, iskoristio je tu priliku da se oprobaa u industriji video igara.
Tokom 11 godina u Nordeusu, promenio je mnogo timova i projekata, od Top Elevena, preko raznih manjih prototipova i neobjavljenih igara (city builder igre, različite simulacije, trkačke igre…), do Heroic-a (kartaška fantasy igre) i novih fudbalskih igara, što mu daje svastranost u procesu pravljenja video igara.
Pored programiranja bavi se i osnovnim dizajnom igara (sistem dizajn, analiza i sinteza mogućih ideja, korisničko iskustvo), tako da praktično nosi dva šešira i aktivno učestvuje u svim fazama rada na igri (ideacija, prototipovanje, tehničko planiranje, implementacija, validacija iskustva, testiranje i lansiranje, analiza podataka i planiranje novih promena).
Od projekata, najponosniji je na Top Eleven, gde se igra koja postoji već 13 godina, stalno osvežava i prepuna je novih stvari, zanimljiva i starim i novim korisnicima, i kako svaka mala izmena odmah utiče na više miliona korisnika koji uživaju u igri.
Mentorsko iskustvo ima i na poslu kao i na Game Dev Incubator projektu, a konstantno pomaže i motiviše proaktivne ljude koji bi da uđu u industriju video igara (prvenstveno kao programeri ili game dizajneri).
Pitamo Savu
Omiljeni predmet u srednjoj školi?
Prvo matematika a posle programiranje.
Najbolji savet za karijeru koji si dobio (i od koga)?
Promoviši svoj rad, deli projekte sa drugima i traži feedback. Što pre dobiješ povratnu informaciju, možeš da reaguješ na nju. Make it happen – definiši šta je dovoljno dobro, i pređi na sledeću stvar. Praktično, Paretov princip, 80/20%.
Koji savet bi danas dao 18-godišnjem sebi?
Kreni od neke male igre i objavljuj na store-u, pokazuj drugim ljudima i povećavaj malo po malo kompleksnost svake sledeće igre.
Šta te je najviše iznenadilo kada si počeo/la da radiš?
Nema formule za pravljenje uspešne mobilne igre. Što više pametnih pokušaja, veća verovatnoća za novu uspešnu igru.