Radojka je nedavno potpuno promenila branšu i iz FMCG industrije prešla u IT!
Iskustvo je stekla u različitim kategorijama: kozmetika, baby hrana, konditori i pića. Godinama je radila kao brend mandžer kako na strani proizvođača u kompaniji Soko Štark, tako i na strani distributera. Ukoliko te zanima marketing, od nje možeš saznati kako su nastali Smoki Flipster, Smoki Fun i Čoko Smoki i kako se u marketingu kreira i reklamira proizvod, kako se prave marketinške strategije i kampanje, koje su sličnosti i razlike izmedju FMCG-a i IT-a.
Završila je Ekonomsku školu, a kasnije studirala marketing na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.
Ukoliko te zanima marketing, od nje te očekuju sjajne priče i neka nova iskustva iz kompanije Infostud poslovi gde trenutno radi.
Pitamo Radojku
Omiljeni predmet u srednjoj školi?
Birotehnika.
Šta te je najviše iznenadilo kada si počela da radiš?
Koliko je praksa različita od teorije.
Koji savet bi danas dala 18-godišnjoj Radojki?
Celog života treba učiti i ulagati u svoje znanje zato što samo tako možeš da napreduješ.