Marko Veniger

softverski inženjer, Tenderly

Oblast: istraživački rad, programiranje

Kada želite da budete softverski inženjer sasvim je dovoljno da kao Marko završite gimnaziju „Veljko Petrović” u Somboru i Računarski fakultet u Beogradu (RAF), smer Računarske nauke. U njegovom slučaju to je bilo dovoljno da potom radi i stekne iskustva u gejming industriji i računarskoj grafici (u Ubisoft-u), bude asistent na fakultetu (RAF) i radi u web3 svetu (za Tenderly). Danas je od svih projekata na kojima je učestvovao najponosniji na rad na najmodernijim rendering i upscaling algoritmima.

Na sve ovo, kroz asistiranje na fakultetu praktično ima i pet godina mentorskog kroz predavanje više predmeta — operativni sistemi, grafika, osnove programiranja, a od mentorstva na Karijeru 4.0 očekuje organske i ne mnogo struktuirane razgovore o realnim očekivanjima za fakultet i profesionalnu karijeru.

Pitamo Marka

Omiljeni predmet u srednjoj školi?

Informatika.

Ko ti je bio uzor u srednjoj školi?

Profesor Duško Obradović iz Sombora.

Koji savet bi danas dao 18-godišnjem Marku?

Mnogo manje stresiranja oko savršenstva, mnogo više konzistentnosti. Bolje svaki dan jedan korak nego svakih sedam 20.