Ena Stipić

marketing specijalista na sajtu polovniautomobili.com, Inspira grupa

Oblast: marketing

Ena je zaljubljenik u marketing, a priliku da se oproba u njemu dobila je prvo kao praktikant u Inspira grupi, a zatim nastavila da radi u marketing sektoru njihovog  sajta polovniautomobili.com.

Sastavni deo njenog posla su product marketing i analitika ali i kreativni deo poput pisane komunikacije sa klijentima i korisnicima na sajtu, rad na vizualima, promocija, kao i strategije komunikacije.

Ena je formalno obrazovanje započela u gimnaziji (društveno-jezički smer) a nastavila na smeru marketinga na Ekonomskom fakultetu u Subotici. Mentorstvom se bavila još kao student u organizaciji AIESEC, a ukoliko te zanima marketing i kako da započneš karijeru u toj oblasti, tu je da podeli svoje iskustvo sa tobom.

Pitamo Enu

Najbolji savet za karijeru koji si dobila?

Pozicija u kompaniji nije ono što je čini atraktivnom, već osoba koja je na toj poziciji. Zato nikada nemoj težiti da budeš na nekoj poziciji  već teži da budeš što bolji stručnjak i što bolji čovek a pozicija i plata su samo posledice toga.

Šta te je najviše iznenadilo kada si počela da radiš?

Ako gotov proizvod izgleda jednostavno, to ne znači da ga je bilo lako razviti, već je neko utrošio mnogo vremena i energije i veoma kvalitetno odradio svoj posao.

Koji savet bi danas dala 18-godišnjoj Eni?

Istražuj i stvari koje ti na prvi pogled deluju nezanimljivo, daj šansu svakoj oblasti i oprobaj se u što više stvari. Jedini način da pronađeš šta je za tebe je da se pronađeš u tome.