Od Gimnazije, preko Operacionog menadžmenta na FON-u, do master studija u oblasti Naprednih informacionih tehnologija u digitalnoj transformaciji, kroz projekte, takmičenja i prakse Aleksandra je učila o poslovnoj strategiji i novim tehnologijama u timovima koji su je motivisali da istražuje i uči. Tokom studija bila je član Case Study Club-a, u kom je poslednje godine članstva bila i mentor. Na jednoj praksi bavila se analitikom u oblasti digitalizacije u talent akviziciji, dok je na narednoj vežbala kreativu kroz kreiranje sadržaja za Instagram i kompanijsku Internet stranicu. U prilici je da kombinuje obe oblasti i kaže da uživa već dve godine u kompaniji Bosch, kao član tima koji se bavi digitalizacijom u odeljenju kvaliteta.
Kako joj je oblast analitike i podoblasti (npr. vizualizacija podataka, mašinsko učenje) bliska akademski i praktično, mogla bi temeljnije i praktično da je približi srednjoškolcima kojima će biti mentor.
Pitamo Aleksandru
Omiljeni predmet u srednjoj školi?
Generalno me je zanimala većina predmeta – matematika, fizika, ifilozofija i umetnost.
Koji savet bi danas dala 18-godišnjoj sebi?
Možda ne može sve odjednom, ali uvek možemo da probamo korak po korak, stepenik po stepenik.
Šta te je najviše iznenadilo kada si počeo/la da radiš?
Mnogo je više prilika da posao bude i igra i način da se donese promena nego što na prvi pogled deluje.