O Tomi
Radio je na mnoštvu projekata tokom svoje četvorogodišnje karijere u gejming industriji kao sto su: Escape room za 10. rođendan prodavnice Buzz, Riot Games projekat, mobilna verzija Tetrisa, a sada je Game Economy Designer na igri World of Warships. Gejming zajednici vraća preko udruženja Game Dev Guild koje je osnovao sa kolegama iz industrije sa ciljem organizovanja game jam-ova i ostalih događaja. Mentorstvo je ostvario kroz rad u organizaciji Svetski omladinski talas i na Open IT game jam-u.
Na čemu ćeš raditi sa Tomom?
- razgovor o očekivanjima od programa
- kreiranje programa na osnovu odgovora učesnika
- osnovni pojmovi u gejm dizajnu:
- game design pillars
- šta je GDD (Game Design Document) i kreiranje istog
- svakodnevne aktivnosti gejm dizajnera
- alati koje gejm dizajner koristi
- dekonstrukcija jedne igre po izboru učesnika
- dekonstrukcija igre na kojoj Toma radi i analiza rezultata učesnika
- objašnjenje komplikovanijih tema u gejm dizajnu:
- monetizacija
- analiza podataka
- balansiranje igre
- kontrolisanje ekonomije u igri
Upoznaj mentora bolje
Omiljeni predmet u srednjoj školi?
Biologija, hemija, psihologija.
Ko ti je bio uzor u srednjoj školi?
Profesorka psihologije Katarina Pfaf Krstić.
Najbolji savet za karijeru koji si dobio?
Ovo stalno ljudi govore ali nekako se teško primeni, a to je da postavljam što više pitanja. Znatiželja je uvek dobra karakteristika i ključ brzog učenja posla. U 99% slučajeva su ljudi više nego srećni da odgovore na bilo koje pitanje.