Miljana je rođena u Nišu, a živi i radi u Beogradu. Završila je prirodno-matematički smer u gimnaziji, diplomirala arhitekturu — i posle tri godine u struci shvatila da joj je „dom“ zapravo u 3D-u i animaciji. U Crater Studiju bila je producentkinja vizuelnih efekata za holivudske i Netflix filmove i serije (od komunikacije s klijentima do vođenja timova), a potom je pokrenula Crater Training Center: školu kompjuterske grafike iz koje su mnogi polaznici završili u gejmingu, dizajnu i VFX-u. Sa timom je obilazila škole i fakultete, pomagala nastavnicima da dođu do besplatnih obuka i učestvovala u kreiranju novih studijskih programa.
Suosnivačica je konferencije kompjuterske grafike CGA koja je okupila veliku zajednicu, i u zemlji i van nje. Danas vodi Materriy-u — firmu posvećenu razvoju talenata i zajednica — i kroz događaje i programe pomaže mladima i profesionalcima da nađu (ili promene) karijerni pravac. Saradnje uključuju i Epic Games. Organizuje razne događaje i edukativne programe za firme, između ostalih sarađuje i sa Epic Games.