Ivana Isailović

QA tester

Mad Head Games

Oblast: quality assurance, game development

O Ivani

Šabačka gimnazija → Animacija u inženjerstvu na Fakultetu tehničkih nauka → gejm dev iz prve ruke. Ivana je u gejmingu radila u malim i velikim timovima, na kratkim sprintovima i dugim projektima, pa zna kako izgleda ceo krug — od ideje do verzije koja prolazi testiranje.

U gejming je ušla jer ju je inspirisao Tobi Foks — i želi da tu iskru prenese dalje. Najponosnija je na igre sa openIT i Ubisoft game jam-ova (1. i 3. mesto), a trenutno radi na još uvek tajnom projektu u kompaniji Mad Head Games. Pre prijave za mentora Karijere 4.0 držala je privatne časove engleskog deci svih uzrasta, pa zna kako složene stvari da objasni jednostavno.

Na čemu ćeš raditi sa Ivanom?

  • produkciji video igre
  • razlikama u produkciji i QA ulozi izmedju AAA i indie igre
  • QA obaveze pri razvoju igre
  • dokumentaciji potrebnoj za video igre
  • karijernim savetima za ulazak u gejming industriju preko domaćih programa
  • pripremi za gejm džemove i iskustva koja oni donose
  • pravljenju GGD-a (Game Design Document) i prezentovanju koncepta za indi igre
  • trendovima u industriji

Pitamo Ivanu

Omiljeni predmet u srednjoj školi?

Engleski, matematika i likovno.

Ko ti je bio uzor u srednjoj školi?

Tobi Foks, zbog njega sam odlučila da želim da se bavim gejmingom.

Najbolji savet za karijeru koji si dobila?

„Budi opsednut onim što radiš.” Ako ljudi vide da stvarno voliš i veruješ u ono što radiš/praviš i oni će biti više zainteresovani za tu stvar.