Marina Marković

stručni saradnik za strategiju razvoja telekomunikacija, Telekom Srbija

Oblast: strateško planiranje

Nije svakidašnja priča da neko paralelno uspešno radi i studira, ali Marina je to uspela. Počela je da radi u Telekomu Srbija sa završenom srednjom školom (Peta ekonomska škola u Beogradu) i 19 godina, a vremenom uz rad završila master akademske studije na Fakultetu organizacionih nauka (smer društveno – humanističke nauke).

Kako je svoju energiju rano usmerila na rad i učenje, to joj je pomoglo da poslovi koje je radila budu raznovrsni: B2C prodaja (poslovnica i call centrar), Save Team (zadržavanje korisnika — mere za sprečavanje odlazaka klijenata), marketing (istraživanje tržišta), B2B prodaja (Key Account Manager for Large Customers), HR (obračun zarada), Customer Experience and Digital Transformation (Customer Journey Map, novi E-commerce Mts B2B Portal), Strategy and Digital (Strategija razvoja telekomunikacija). Nimalo naivno za nekoga ko je tek kročio u treću deceniju života…

Pitamo Marinu

Omiljeni predmet u srednjoj školi?

Svi predmeti… Marketing, informatika, engleski, geografija, računovodstvo, srpski, korespondencija itd.

Najbolji savet za karijeru koji si dobila?

Najbolji savet sam dobila od tate: „Počni da radiš i da strudiraš. Verujem u tebe, nećeš odustati, ti to možeš.”